piątek, 6 grudnia 2013

12 tydzień

Po wizycie raczej dobrze. Dzieciątko nam pomachało rączkami i wogóle bardzo ruchliwe było:)Mąż był ze mną- pierwszy raz widział na żywo- wzruszył się i potem przez parę minut wpartywał się w zdjęcie z usg na którym było widać jak dziecko trzyma rączki do góry:)
Z gorszych rzeczy dostałam jakąś infekcje, bakterie itp i muszę zarzywać globulki z aktybiotykiem. Treochę się martwię wyczytałam, że nie można go stosować w ciąży, no, ale cóż pozostaje  zaufać mojemu lekarzowi.
Na szczęście już niedługo bo w środę znów będę widzieć mój cud- gdyż jestem umówiona na usg genetyczne. Oby było wszystko dobrze.

Minął termin porodu Sebastianka- śpij w pokoju aniołku- o Tobie nigdy nie zapomnimy....

13 komentarzy:

  1. Nie martw się lekarz wie co robi. Ja też miałam infekcję spowodowaną prawdopodobnie uczuleniem na luteinę dopoch. a później infekcję pęcherza. Miałam paciorkowca Streptococcus. Słyszałam, że bardzo niebezpieczny w ciąży i podczas porodu dla dziecka. Zaufałam lekarzowi bo nie mogliśmy na początku go leczyć bo ciąża była zbyt wczesna. Czekałam kilka tygodni na lek i udało się zabić drania. Wszystko będzie dobrze. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli lekarz decyduje o zastosowaniu antybiotyku w ciąży to wręcz niebezpiecznie jest na własną rękę odpuszczać sobie taką kurację. Najwyraźniej w Twoim przypadku ten antybiotyk jest naprawdę konieczny, inaczej nie miałabyś go przepisanego. Powodzenia na genetycznym:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki żeby wszystko było dobrze..Myślę, że lekarz wie co jest ważniejsze, że mniej zaszkodzą globulki niż ich brak.

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że wszystko dobrze. Oby tak dalej! Trzymam kciuki za środową wizytę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bakterie są groźniejsze niż antybiotyki, nie bój się leków w ciąży, ja biorę ( i brałam w 1 ciąży) tonę leków i to jakich...

    OdpowiedzUsuń
  6. super, ze maluszek dobrze sie rozwija :) oby tak dalej, trzymam kciuki :)

    www.reka-w-reke.na11.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie, w dwóch ciążach brałam różne leki, min antybiotyki i lekarz powiedział że jeśli jest wskazanie to lepiej wziąść tą tabletkę (miałam częste bóle głowy w 1 trymestrze) bo jak mama się dobrze czuje to i dziecko dobrze się czuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. A i widzę że mamy podobny termin porodu :) ja mam na 15 czerwca i dzisiaj to już jest 13 tydzień

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkiego dobrego w Nowym Roku, spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajrzałam i już zostaje, dołączam do obserwatorów :)
    Życzę powodzenia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://czekamynacud.blog.pl/
    (przez przypadek napisałam blogspot a chciałam wejść na swój blog. Od razu mówię że wcześniej nie widziałam twojego bloga ) ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej i jak tam? Wszystko ok? Jak się czujesz?

    OdpowiedzUsuń