wtorek, 14 stycznia 2014

17 tydzień

Przepraszam,że nie pisze, ale nie potrafie. Nie mam weny, boje się, że za szybko się ucieszę, a później wszystko pryśnie jak mydlana bańka. Boje się bardzo- chyba z każdym tygodniem bardziej, że stracę nasze maleństwo. Niby na razie ok chociaż od ponad msc nie miałam usg i przez to może jestem taka niespokojna. Najbliższa wizyta na początku lutego i mam nadzieje, że będzie dobrze.
Wybaczcie mi, mam nadzieje, że niedługo ten strach będzie malał i wrócę.
Tymczasem trzymajcie się ciepło- odwiedzam Was- ściskam za wszystkie dziewczyny kciuki.

Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Dobrze będzie. Bądź dobrej myśli Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie dobrze. 17 tydzień to już ładna ciąża. Trzymajcie się ciepło :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka tygodni wcześniej poleciłabym Ci detektor tętna.
    Teraz niekoniecznie - zaraz poczujesz ruchy.
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko będzie dobrze, nie denerwuj się :) A nie możesz iść wcześniej do lekarza, żeby się uspokoić i upewnić, że jest ok? Choćby do innego niż twój ginekolog prowadzący.. Ja bym tak zrobiła jeśli bym się obawiała, że coś może być nie tak. Trzymam za Was kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam.Doskonale rozumiem Twój stan,przebywam w takim samym,strach nie pozwala się cieszyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zmuszaj się pisac. Najważniejsze że jest wszystko dobrze i o tym poinformowałaś. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem i trzymam za Was kciuki ;) jeśli wszystko będzie ok a nadal nie będziesz mieć ochoty pisać to tylko daj znać po wizycie ! :)
    Pozdrawiam i trzymajcie się ciepło.

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Weszłam z ciekawości i zostanę na dłużej. Chciałam CI pogratulować i życzyć aby ciąża przebiegała prawidłowo a ty dobrze się czułaś. Miej dobre myśli. Pozdrawiam
    http://wspomnienia-vijany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak się czujesz? Wszystko ok?

    OdpowiedzUsuń
  10. Odezwij się czy wszystko ok bo trochę długo cię nie ma

    OdpowiedzUsuń