piątek, 25 listopada 2011

Alkoholizm

Osoba mi bliska z rodziny znów zaczęła pić, upijać się czy jak kto woli wpadła w ciąg alkoholowy. A ja myślałam, że to już przeszłość...i jestem rozczarowana, smutna, zła, że zawiódł mnie. Tak bardzo wierzyłam w tego człowieka. Dużo ostatnio z Czekającym spędziliśmy z tą osobą czasu. Pomagaliśmy, odwiedzaliśmy, rozmawialiśmy, wspieraliśmy w kupnie potrzebnych rzeczy. Za mało....Alkohol wygrał. Małżeństwo mu się rozpadło, dzieci odwróciły się...teraz pewnie straci i pracę. Boże czemu człowiek jest taki głupi, tak łatwo potrafi wszystko zepsuć. Jest mi go bardzo szkoda i modlę się, żeby się podniósł. Żeby uznał, że ma problem i jest chory. To jest najtrudniejsze, ale bez tego nie wyjdzie z problemu alkoholowego. Już kilka dni temu gdy przestał się odzywać, nie oddzwaniał na nasze telefony, nie otworzył drzwi do domu gdy przyszliśmy czułam, że jednak znów zaczął pić. Bardzo nie chciałam w to wierzyć, ale podświadomie czułam, że tak się stało. I nie myliłam się...

Od 2 dni myślę tylko o tym...nawet zbliżająca się owulacja- jakoś nie cieszy...jakby spadek nadziei...wiara w człowieka i w cuda opadła....

Boże pomóż mu....

mój email byli.narzeczeni@gmail.com

6 komentarzy:

  1. ja mam wujka który jest uzależniony od gier. Przetraca wszystkie ciezko zarobione grajac na grach.Facet ponad 60lat.Omal by nie stracil 2 miesiace temu mieszkania na ktorego kupno ciezko pracowal.Długi ponad 14 tysiecy:/
    uzależnienie to cholerne dno..

    Ja postanowiłam,że nie będę czekać od owulacji do uwulacji,bo idzie zwariować;/ I wpływa to na całe moje życie..

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysłałam zaproszenie.
    Przykro mi z powodu tego, że bliska Ci osoba znowu zaczęła pić. Niestety, jeśli sam nie zrozumie, że musi sie leczyć to nikt mu nie pomoże. Może przestać pić na jakiś czas, ale wróci do tego prędzej czy później.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałaś Kochana zaproszenie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, to boli. Całe moje dzieciństwo i dorastanie było napiętnowane skutkami alkoholizmu. Dziś już jestem z dala od tego co było, ale wiem, że w środku człowieka, w jego psychice pozostanie na zawsze wielki krater.

    OdpowiedzUsuń
  5. TO BOLI OJ DOSKONALE CIE ROZUMIEM.... JEDNAK BYC MOZE TEN CZLOWIEK WROCI NA ODPOWIEDNI TOR, ZMIENI SIE,,, TRZEBA WIERZYC!

    czekajac-na-usmiech-dziecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Trafiłam przypdakiem i bde zaglądała
    Trzymam kciuki i dodaje do linków
    http://naszeoczekiwanie.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń