czwartek, 31 października 2013

Prawdopodobnie

Puste jajo płodowe:((((((((((((
Beta z zeszłego czwartku 11 200 - miałam już więcej nie robić bo ładnie rosło. Pęcherzyk ciążowy widoczny był.
Dzisiaj miałam kolejną wizytę ginekolog powiedziała, że prawdopodobnie puste jajo płodowe- nie widać echa zarodka. Jest to mój dokładnie 5 tydzień i 6 dzień. Pęcherzyk ciążowy duży 25 mm a w nic nie ma:(
Jeśli do poniedziałku nic się nie ujawni - w tym dniu zostaną w szpitalu na zabieg:(

Czemu los po raz kolejny ze mnie zadrwił???

Boże pomóż..

12 komentarzy:

  1. mocno trzymam kciuki!!!!!!!!!!!nikt inny nie zasługuje na dziecko tak jak wy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie dobrze! Trzymam mocno kciuki! Jeśli beta rośnie to musi być dobrze. Będzie zarodek zobaczysz. Jestem z Tobą myślami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz być dobrej myśli, beta rośnie, pęcherzyk jest, zobaczysz w poniedziałek że będzie wszystko dobrze, czytałam dużo na ten temat, dziewczyny były kierowane na zabieg a tu serduszko.....trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, wiem, co czujesz, bo przeszłam i poronienie, i puste jajo...
    Ale może jeszcze nie wszystko stracone?
    A rozwinął się pęcherzyk żółtkowy? Bo jeśli tak, to szanse wzrastają.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaa, jeszcze jedno. Zanim jakiś ewentualny zabieg, sprawdź dobrze też u innego ginekologa na innym sprzęcie. Różnie bywa. Czasem niby puste jajo, a dziewczyny sprawdzają u innego i okazuje się, że ok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi przykro, ale wciąż trzymam kciuki do poniedziałku...może los wszystko odmieni, tego Ci życzę.

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pół roku temu byłam w dokładnie takiej samej sytuacji jak Ty. Usłyszałam takie same słowa od lekarza. "Prawdopodobnie puste jajo płodowe. Nie widać serduszka i struktur zarodka. Jeśli do poniedziałku nic nie nie zmieni usuwamy". HCG rosło, miałam typowe objawy ciąży, pęcherzyk rósł. Niestety w moim przypadku nie powiodło się. Czułam się jakby los pokazał mi środkowy palec. Po 2 latach starań. Mam nadzieję że Tobie się uda.

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana co u Ciebie ?

    OdpowiedzUsuń
  9. mam nadzieję, że jednak ginekologa się pomylił i jest dobrze.

    OdpowiedzUsuń